جلسه پیشگیری از مسمومیت با CO و حوادث ناخوشایند مرتبط با چهارشنبه آخر سال در راستای اجرای مصوبات کارگروه  بهداشت ودرمان در حوادث و بلایا و کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه راس ساعت 07:30 مورخه 30/11/97 با حضور سرپرست محترم مرکز بهداشت بجنورد ، نمایندگان محترم ادارات آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و اعضاء سامانه فرماندهی حادثه مرکز بهداشت بجنورد  در محل دفتر سرپرست مرکز بهداشت برگزار گردید.

درابتدای جلسه جناب آقای دکتر بازخانه ای سرپرست محترم مرکز بهداشت بجنورد اهداف برگزاری جلسه را بیان داشته  و اهمیت توجه به دو موضوع مورد بحث را مورد تاکید قرار دادند. توجه ویژه به گروه های آسیب پذیر ( کودکان، دانش آموزان، مادران باردار ) و سایر افراد جامعه در راستای کاهش آسیب پذیری آنان از طریق ارائه آموزش های مرتبط و اقدامات پیشگیرانه از دیگرموارد مطرح شده از سوی وی بودند.

در ادامه آقای مهندس مرتضی حاتمی ضمن تشکر از حضور مدعوین، وضعیت آسیب های ناشی از دو مخاطره مورد بحث را مطرح و ضرورت اهمیت و توجه ویژه به آنها را ذکر و خواستار همکاری و هماهنگی کلیه ادارات و ارگان های مرتبط با در راستای کاهش آسیب های مربوطه شدند. سپس کلیه مدعوین پس از بحث و تبادل نظر، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند. و در نهایت در راستای کاهش آسیب ناشی از دو مخاطره مذکور مصوباتی به تصویب و جهت اجرا ابلاغ گردید.