به گزارش روابط عمومی، بسیج سلامت نوروزی، با برگزاری مانور مشترک بین بازرسین سلامت و محیط کار، جوانان هلال احمر و بسیج، با حضور معاون بهداشتی و جمعی از مسئولین دانشگاه در مرکز بهداشت بجنورد افتتاح شد.

دکتر اکبری، با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، خوراکی و سایر اماکنی که به نحوی در سلامت جامعه دخیل هستند یادآور شد: آموزش پروتکلهای بهداشتی، نظارت بر رعایت آن و تکمیل واکسیناسیون افراد به ویژه نوبت سوم، نقش اساسی در پیشگیری از انتقال بیماری، مرگ و میر و بستری مردم در ایام نوروز و روزهای پس از آن دارد.
 
مسئول گروه واحد سلامت و محیط کار مرکز بهداشت بجنورد، ضمن اعلام نحوه تقسیم بندی گروههای بازرسین خاطرنشان کرد: در برنامه بسیج سلامت نوروزی که همزمان در سراسر کشور از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت، تیم بازرسان سلامت محیط و کار در راستای مدیریت کرونا نظارت های ویژه ای بر مراکز و اماکن پرتردد و کنترل رفتارهای پرخطر خواهند داشت.

در ادامه تیم های متشکل از بازرسین سلامت محیط و کار، جوانان هلال احمر و بسیج به صورت مشترک، به بازدیدهای گسترده در سطح شهر پرداختند.