به گزارش روابط عمومی، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت "روز ملی منابع انسانی" برگزار شد، مدیریت صحیح منابع انسانی را مهمترین عامل موفقیت و ارزش آفرینی در یک سازمان دانسته و عنوان کرد: نیروهای انسانی حیاتی ترین و ارزشمندترین  سرمایه هر سازمان هستند و در صورت استفاده صحیح از توانمندی این ثروت، می توان ضعف های مجموعه را به صورت بارز، رفع نموده و نقاط قوت را به بهترین شکل ممکن به خدمت گرفت.

دکتر بازخانه ای به اهمیت رشد اخلاق و معنویات در کارکنان اشاره نموده و تاکید کرد: عملکرد یک انسان وارسته و با اخلاق، در جامعه و همچنین محل کار نیز با تعهد، وجدان و مسئولیت پذیری همراه بوده و در نتیجه کارایی و بهره وری افزون تری را به دنبال خواهد داشت.

وی فقر معنوی و بی اخلاقی ها در جامعه بشری و از جمله محیط های کار را از جمله بحرانهای قرن و مهمترین عامل فساد دانسته و خاطر نشان کرد: امید است همه ما با بهره گیری از این روزهای پربرکت ماه مبارک رمضان به تفکر در ریشه انسان و جهان پیرامون خود پرداخته و با استعانت از خداوند متعال در راه خودسازی و معرفت حقیقی، آنگونه که شایسته انسان واقعی است، گام برداریم.

سرپرست مرکز بهداشت بجنورد در این نشست از زحمات گروه کارگزینی و هماهنگی و گسترش شبکه ها که بیش از سایر واحدها، مدیریت منابع انسانی را برعهده دارند، قدردانی نمود.


از مجموع 1 رأی