مسئولین مرکز بهداشت بجنورد، بخشدار حصار گرمخان، اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت قلعه جق، از پزشکان این مرکز تقدیر کردند‌.

به گزارش روابط عمومی، کارشناس هماهنگی مرکز بهداشت بجنورد به اشاره به شرایط ویژه منطقه کمتر برخوردار قلعه جق و گیفان، خاطرنشان کرد: همواره یکی از اولویتها و دغدغه های مرکز بهداشت استقرار پزشک در نقاط دوردست شهرستان است.
امیری از زحمات و عملکرد بسیار قابل ستایش دکتر نظرپور و دکتر فریدونی در چهارده ماه دوره طرح ایشان تقدیر و تشکر کرده و یاد آور شد: این دوستان عزیز و بزرگوار در این مدت علاوه بر مرکز قلعه جق در گیفان نیز حضور یافته و تمام توان خود را در خدمت به مردم در طبق اخلاص قرار دادند.
بخشدار حصارگرمخان حضور پزشکان در مناطق محروم را از برکات انقلاب اسلامی دانسته و گفت: خداوند را شاکریم که به برکت وجود ولایت فقیه و مردم با بصیرت کشورمان امروز در دورترین نقاط امکاناتی فراهم شده که به واقع مایه دلگرمی مردم است.
ارژنگی ضمن تقدیر از پزشکان، تصریح کرد: دعای خیر مردم این منطقه که چهارده ماه با دلسوزی و سخت کوشی بر آلام و دردهایشان مرهم نهادید، بدرقه راه و باقیات صالحات دنیا و آخرتتان خواهد بود.

بر پایه این گزارش، در پایان این نشست که به مناسبت پایان طرح دکتر نظرپور و دکتر فریدونی برگزار شد، لوح های تقدیر و هدایایی از سوی مرکز بهداشت، بخشداری، شورای اسلامی و دهیاران، به رسم یادبود به این پزشکان پرتلاش اعطاء شد.

 


از مجموع 1 رأی