با توجه به روند افزایشی موارد مشکوک و مبتلا به کرونا در هفته های اخیر، ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با کرونا در مرکز بهداشت بجنورد تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، در این جلسه که با حضور سرپرست و مسئولین ستادی برگزار شد، آخرین وضعیت کرونایی، آمار بیماران سرپایی و بستری، میزان رعایت پروتکل ها، شاخصهای واکسیناسیون کووید۱۹، وضعیت و میزان آمادگی مراکز نمونه گیری و واکسیناسیون شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، به گزارشات مربوط به روند افزایشی کرونا و همچنین مراجعه افراد مشکوک به مراکز درمانی دولتی و خصوصی اشاره نموده و گفت: حساس سازی جامعه، اقدامات همه جانبه در راستای کنترل و پیشگیری از این بیماری، پیش بینی و برنامه ریزی های لازم جهت اجرای فرایندهای تشخیصی و درمانی در این شرایط ضروریست.
نعمتی رعایت پروتکل های بهداشتی، مراجعه به موقع جهت انجام تست و نمونه گیری، پرهیز از عادی انگاری و تکمیل واکسیناسیون کرونا را در پیشگیری از کرونا مفید و موثر دانسته و گفت: اطلاع رسانی همگانی در این زمینه به اقشار مختلف جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
وی بر لزوم بازنگری و تکمیل تجهیزات و نیروی انسانی مراکز نمونه گیری و واکسیناسیون کرونا تاکید کرده و از مسئولین مربوطه خواست که در اولین فرصت، از آمادگی مراکز مذکور جهت ارائه خدمات کامل و کارآمد به مردم شریف شهرستان اطمینان حاصل کنند.

 


از مجموع 1 رأی