سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، طی نشستی با کاردانان و کارشناسان مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، دکتر نعمتی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، زیارت بارگاه ملکوتی آن حضرت را برای همگان آرزو کرده و افزود: بنا بر روایتی نجف اولین جایی است که بشر در آنجا خداوند را عبادت کرده و همچنین مزار چهار پیامبر الهی و جمع کثیری از بزرگان است.


وی به ابعاد مختلف زندگی و شخصیت والای حضرت امیرالمومنین (ع) اشاره نموده و خاطرنشان کرد: درباره امام علی (ع) سخنها رفته و شعرها سروده شده، ولی هنوز ناگفته ها بسیار است. امید است در این روزهای پربرکت با مطالعه و تفکر در احوال آن بزرگوار، مسیر رشد و تعالی خود را روشن تر و هموارتر نماییم.


سرپرست مرکز بهداشت بجنورد ضمن آشنایی با کاردانان منطقه از ایشان خواست که پس از بررسی مراکز و خانه های بهداشت تحت پوشش خود، فهرستی از مشکلات و چالشها تهیه کنند.


دکتر نعمتی تصریح کرد: به زودی بازدیدهای میدانی با هدف بررسی چالشهای همکاران و حل کردن مشکلات، از تک تک مراکز انجام خواهد شد.


وی ابراز امیدواری کرد که با کار گروهی، تلاش مجدانه و همکاری و همدلی تنگاتنگ ستاد مرکز بهداشت و مراکز، گامی بلند در مسیر ارتقاء سلامت مردم برداشته شود.

 


از مجموع 2 رأی