سرپرست و پرسنل مرکز بهداشت بجنورد طی مراسمی از زحمات چندین ساله دکتر بازخانه ای، سرپرست سابق مجموعه تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، دکتربازخانه ای ضمن تشکر از ابراز محبت و ارادت همکاران، از دوران مدیریت خود در مرکز بهداشت به عنوان دوران طلایی یاد نموده و خاطرنشان کرد: بنده در این سالهای پایانی خدمت در کنار همکاران فرهیخته ام مطالب بسیاری آموختم که در خودشناسی و سفر به درون، چراغ راهم شد.

وی افزود: آنچه که روشنگر راه انسانهاست رشد در معنویات و صیقل دادن درون با توجه بیشتر به بعد روحانی، خودشناسی و در نهایت خودسازی است که بی شک سعادت و آرامش در دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

دکتر بازخانه ای تاکید کرد: دنیاپرستی و بناکردن زندگی براساس مادیات هر بشر را غرق در غفلت از اصل انسانیت و مقام والای انسان بودن می کند و بدیهی است که ادامه این روند به دور شدن از ذات پاک و فطرت الهی منجر خواهد شد.

وی فقر معنوی و بی اخلاقی ها در جامعه بشری را از جمله بحرانهای قرن دانسته و خاطر نشان کرد: امید است همه ما با بهره گیری از این روزهای پربرکت ماه مبارک رمضان به تفکر در ریشه انسان و جهان پیرامون خود پرداخته و با استعانت از خداوند متعال در راه خودسازی و معرفت حقیقی، آنگونه که شایسته انسان واقعی است، گام برداریم.

گفتنی ست؛ در این مراسم، سرپرست، معاون جمعی از همکاران مرکز بهداشت، آموزشگاه بهورزی و نمایندگان بهورزان شهرستان شرکت کردند.


از مجموع 2 رأی