سرپرست مرکز بهداشت بجنورد از اردوی جهادی که در روستای فیروزه در آستانه روز ارتش برگزار شد، بازدید و ضمن تبریک روز ارتش، از زحمات کلیه دست اندرکاران برگزاری اردو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، این اردوی جهادی یک روزه با همکاری بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و مرکز بهداشت، ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برگزار و خدماتی از جمله ویزیت پزشک، دندانپزشکی، خدمات پرستاری و تزریقات، توزیع داروی رایگان، آموزش، مشاوره و ... به بیش از 90 نفر از اهالی روستای فیروزه ارائه شد.


در بخش دیگری از این برنامه دکتر جهانگیری؛ مسئول بهداری و بخش بهداشت و درمان ارتش، در این اردو ضمن ویزیت بیماران به برگزاری کلاس آموزشی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و آسیب های آن اقدام کرد.


گفتنی ست؛ جمعی از مسئولین بلندپایه نیروهای مسلح استان از جمله سرهنگ عمادی جانشین فرماندهی تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان خراسان شمالی از این اردو بازدید کردند.


برپایه این گزارش، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا دیدار و درباره ساماندهی محل مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، در روزهای دهگردشی پزشک، ماما و بهورز به این روستای قمر، گفتگو و مذاکره نمود.


از مجموع 1 رأی