در نشست نهایی هماهنگی هفته سلامت، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، به تشریح جزئیات برنامه ها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، دکتر نعمتی اعلام کرد: برنامه های هفته سلامت امسال از نهم لغایت پانزدهم اردیبهشت ماه با شعار " سلامتی برای همه با پزشکی خانواده " همزمان با سراسر کشور در شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: فعالیتهای هفته سلامت بر اساس این شعار و روز شمار اعلام شده، با هدف معرفی و ارائه خدمات حوزه سلامت به عموم مردم، جهت اجرا در تمام نقاط شهرستان برنامه ریزی شده و با همکاری کلیه واحدهای مرکز بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت و همچنین مشارکت دستگاههای اجرایی اجرا می شود.
دکتر نعمتی به اهم برنامه ها اشاره کرده و گفت: محوری ترین و بزرگترین برنامه این هفته نمایشگاه بزرگ سلامت است که  با بیش از ۲۰ غرفه از ۱۰ لغایت ۱۳ اردیبهشت در میدان شهید با همکاری ستاد دانشگاه و معاونت بهداشتی برپا خواهد شد.
وی افزود: برنامه افتتاحیه بزرگی نیز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در روز اول نمایشگاه برگزار شده و برخی از ادارات و ارگانهای شهرستان نیز در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.
سرپرست مرکز بهداشت بجنورد از برنامه زنگ سلامت در مدرسه سمیه، دوچرخه سواری نمادین کارکنان ادارات شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی در روستاها و حاشیه شهر، برنامه های ورزشی ویژه آقایان و بانوان، جشنواره تولید محتوای سلامت، پیاده روی بزرگ در جاده سلامت، برنامه صبحانه سالم داوطلبین و سفیران سلامت به عنوان اهم برنامه های پیش بینی شده نام برده و افزود: کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی برنامه های متنوع و گسترده ای برنامه ریزی نموده و اجرا خواهند کرد.
دکتر نعمتی از کلیه مسئولین و کارشناسان ستادی خواست که با تلاش و همکاری همه جانبه، هفته سلامت که مهمترین مناسبت بهداشتی در طول سال است، هرچه پربارتر و باشکوهتر در شهرستان اجرا شود.


از مجموع 3 رأی