در دومین روز از هفته سلامت، نمایشگاه سلامت با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، معاونان و مدیران این دانشگاه، جمعی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و نیز حضور پُرشور شهروندان بجنوردی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد به عنوان مدیر اجرایی نمایشگاه سلامت، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته ملی سلامت با بیش ۲۵ غرفه از دهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه دایر است و گروه‌های مختلف حمایت از خانواده و جمعیت، سلامت دهان و دندان، مبارزه با بیماری‌ها، آموزش و ارتقای سلامت، بهبود تغذیه، رابطین بهداشتی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، جمعیت، خانواده و مدارس، سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی و معاونت‌های توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی، تحقیقات و فناوری، درمان، فرهنگی و دانشجویی، غذا و دارو و اورژانس پیش بیمارستانی در غرفه های تخصصی اقدام به اطلاع رسانی و ارائه مشاوره در زمینه های مختلف می‌کنند.

دکتر نعمتی افزود: دراین نمایشگاه ارگانها و سازمانهای انتقال خون، بیمه سلامت، جهادکشاورزی، سپاه جوادالائمه،ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد، دانشگاه کوثر بیمه سلامت با تجهیز غرفه به هماهنگی بین بخشی در ارتقاء سلامت جامعه، جلوه ای ویژه بخشیدند و با اختصاص غرفه هایی در زمینه های مختلف نسبت به اطلاع رسانی به عموم مردم ارائه می‌کنند.
وی افزود: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در راستای آشنایی عموم با اقدامات حوزه سلامت و با رویکرد ارائه خدمات برپا شده و پذیرای شهروندان است.
برپایه این گزارش، نمایشگاه سلامت بجنورد طی یک مراسم باشکوه، با حضور جمع کثیری از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد. سخنرانی، دوچرخه سواری نمادین، اجرای سرود ملی توسط گروه مارش نظامی، موسیقی سنتی، مصاحبه رسانه ها با مسئولین چ پوشش خبری زنده از جمله برنامه های افتتاحیه بود.


از مجموع 1 رأی