در چهارمین روز از هفته سلامت، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد در مراسمی که به مناسبت هفته سلامت در چناران شهر با حضور شهردار، شوراها، معتمدین و مسئولین، دانش آموزان، معلمان، اهالی چناران شهر برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، دکتر نعمتی ضمن تبریک هفته سلامت، هفته معلم، روز شورا و روز کارگر، خاطرنشان کرد: عدالت در سلامت از جمله مهمترین اولویتهای مجموعه بهداشت و درمان کشور بوده و هدف توسعه خدمات سلامت و دسترسی مردم به امکانات، در تمام نقاط کشور تا دوردست ترین روستاهاست.
وی به حمایت از جوانی جمعیت اشاره کرده و گفت: فرزندآوری و حمایت از خانواده و جمعیت با توجه به شرایط جمعیتی امروز کشور، رسالتی است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، برعهده تمام مسئولین و مردم است. 
سرپرست مرکز بهداشت بجنورد از همگان خواست، در راستای داشتن ایران آباد و جوان، و پیشگیری از آسیب‌های ناگوار اجتماعی و اقتصادی که در اثر پیر شدن جمعیت بر کشورها وارد می شود، بر فرزندآوری و همچنین اطلاع رسانی گسترده در خصوص حمایت از جوانی جمعیت اهتمام ورزند.
برپایه این گزارش، مراسم امروز چناران شهر با همکاری مرکز خدمات جامع سلامت، سپاه، بسیج و شهرداری چناران شهر، با برنامه های متنوع از جمله موسیقی محلی، سخنرانی، تقلید صدا، مسابقه، قرعه کشی و اهدای جوایز، پیاده روی در طبیعت، تقدیر از سه خانواده دارای چهار فرزند و .... برگزار شد.