مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی نشستی با سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، مهندس پورخیاط با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی مجموعه ها، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف ما در حوزه بهداشت، معرفی خدمات و هدایت مردم در مسیر صحیح دریافت مراقبتهای بهداشتی و درمانی در راستای بهره مندی اقشار جامعه از این مزایاست. 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، بر تولید محتواهای مناسب با موضوع معرفی خدمات سلامت ارائه شده در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاهها و خانه های بهداشت و انتشار آن در رسانه های مختلف تاکید کرد.

دکتر نعمتی ضمن تقدیر از زحمات و حمایت های گروه روابط عمومی دانشگاه در برنامه های مختلف، گفت: بخش بزرگی از پرسنل دانشگاه و جمعیت استان تحت پوشش مرکز بهداشت بجنورد بوده و با توجه به پراکندگی و تعداد مراکز و خانه های بهداشت شهرستان، با چالشهای ویژه ای پیش رو هستیم.

سرپرست مرکز بهداشت  ابراز امیدواری کرد با بازدیدهای میدانی و جمع آوری اطلاعات، زمینه برنامه ریزی های گسترده جهت رفع مشکلات فراهم شود.

گفتنی ست؛ در این نشست که سردبیر وبدا، کارشناس امور بین الملل، کارشناس سمعی و بصری دانشگاه و کارشناسان روابط عمومی مرکز بهداشت نیز حضور داشتند، چالشها و مشکلات حوزه روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در راستای پیشبرد اهداف برنامه ریزی های لازم انجام شد.