اعضای شورای ارتقاء سلامت کارکنان مرکز بهداشت بجنورد صبح امروز طی نشستی در راستای ارائه «بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت» برنامه ریزی کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، در این نشست، که با حضور معاون و جمعی از مسئولین ستادی برگزار شد، برنامه های پیشنهادی در خصوص ارتقاء سلامت کارکنان در حوزه های سلامت روان، تحرک بدنی و تغذیه سالم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون مرکز بهداشت، هدف اصلی ارایه این بسته را حفظ و ارتقاء سلامت کارمندان دانسته و خاطرنشان کرد: این قشر در معرض آسیبهای ناشی از بی تحرکی، اختلالات ستون فقرات، بیماریهای قلبی و عروقی، دیابت، مشکلات روحی و روانی، استرس و مواردی از این قبیل قرار داشته و نیاز به ارزیابی ها و مداخلات مدون و مستمر، در راستای پیشگیری از بروز ناتوانیها و بیماریهای مختلف دارند.

دکتر زمان زاده با بیان اینکه "بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت" بایستی در تمام ادارات اجرا شود، عنوان کرد: سلامت کارکنان دولت در افزایش بهره وری سازمانی و رشد اقتصادی نیز نقش مستقیم دارد و لذا امید است با اجرای این برنامه، گام های موثری در راستای ارتقاء سطح سلامت کارمندان و همچنین سلامت و پیشرفت سازمانها برداشته شود.

وی تصریح کرد: جلسات توجیهی این بسته خدمتی، طی فصل گذشته در مرکز بهداشت و با حضور نمایندگان ادارات برگزار شده و درحال‌حاضر برنامه ریزی عملیاتی جهت اجرای آن در ستاد مرکز بهداشت در دستور کار جلسه امروز قرار دارد.


از مجموع 1 رأی