صبح امروز سومین جلسه شورای اداری مرکز بهداشت بجنورد با حضور سرپرست، معاون و جمعی از مسئولین مرکز بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، دکتر نعمتی ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سیدالشهداء(ع)، به شخصیت های واقعه عاشورا اشاره کرده و خاطرنشان کرد: قیام امام حسین (ع) بر علیه ظلم و فساد و تبیین دین مبین اسلام، درسی بزرگ برای تمام ابعاد زندگی و روشنگر راه سعادت است. 
وی از همگان خواست تا با مطالعه در زوایای مختلف عاشورا با اهداف، رویکردها، شخصیتها و ابعاد این مکتب آشنا شده و از برکات آن بهره مند شوند.
دکتر نعمتی حمایت از جوانی جمعیت را از جمله اولویت های مهم کشور دانسته و گفت: تلاش در جهت ترویج فرزندآوری و همچنین تربیت فرزندانی که با بینش و بصیرت پرورش یافته و آگاهی لازم جهت ساختن یک زندگی سالم و به دور از هرگونه انحراف را دارا باشند، مهمترین رسالت ماست. 
وی ضمن تقدیر از زحمات گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت بجنورد تصریح کرد: همگی ما باید تمام ظرفیتها را در راستای آگاه سازی مردم و تبیین مقوله حمایت از جوانی جمعیت، بکار بگیریم.
سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، در این جلسه بر لزوم رعایت قوانین اداری، از جمله ثبت منظم ورود و خروج، حضور و غیاب در سامانه، جدید درانجام وظایف، صرفه جویی در وقت و انرژی، سلسله مراتب و ... تاکید کرد. 
براساس این گزارش؛ در ادامه جلسه چالشها و موارد مطرح شده توسط واحدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.