وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با نخستین روز از هفته دولت به همراه جمعی از معاونان خود به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح در حوزه بهداشت و درمان استان و دیگر حوزه‌ها وارد بجنورد شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، روز پنج‌شنبه دوم شهریورماه 1402، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لحظاتی قبل و همزمان با نخستین روز از هفته دولت در سفری یک روزه به همراه معاونان توسعه، بهداشت، پرستاری، فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور وارد خراسان شمالی شد.

دکتر عین‌اللهی در بدو ورود خود در مصاحبه با صدا و سیما، عنوان کرد: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان طی دولت سیزدهم انجام گرفته و بسیاری از مصوبات سفر رئیس جمهور اجرایی شده است.

وی افزود: اعتبار این پروژه‌ها حدود ۷۵۶ میلیارد تومان است که به خراسان شمالی اختصاص یافته است.

نماینده دولت اشاره ای به پروژه‌های امروز داشت و گفت: افتتاح چندین طرح در بیمارستان امام حسن(ع) ازجمله هوشمندسازی که یکی از اقدامات مهم دولت است در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود‌.

وی در پایان پیشرفت پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی را چشمگیر توصیف و از مدیران عالی و مدیران حوزه سلامت استان تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش؛ استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و معاونان این دانشگاه و نماینده مجلس، وزیر بهداشت را در برنامه‌های امروز همراهی می‌کنند.