سرپرست مرکز بهداشت بجنورد طی پیامی فرارسیدن ایام سوگواری پایان ماه صفر که مصادف با رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) و شهادت غریبانه فرزندانشان امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) می باشد را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام:

در ایام پایانی ماه صفر در رحلت آخرین سفیر الهی، نگین خاتم نبوت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت مظلومانه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) به سوگ می نشینیم و با چشمانی اشک بار، مرثیه غم می سراییم.

به راستی، رسول مهربانی ها و اهل بیت مطهر ایشان، مظهر اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند و گام نهادن در مسیر معرفت و حقانیت ایشان و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و سیره این رهبران الهی بهترین توشه وکیمیای سعادتی است که انسانهای حق طلب، سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریق سعادت و کمال با تمسک به این حبل المتین می توانند در مسیر رشد و تعالی انسانی، سعات دنیوی و اخروی خود را تضمین نمایند.

اینجانب سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) که بارگاهش افتخار ایران و زیارتش حج فقراست را به تمامی مسلمین جهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.


از مجموع 1 رأی