نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، صبح امروز در نشست اخلاق اداری که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستانی و استانی در مرکز بهداشت بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اصل و اساس هشت سال دفاع مقدس ایران، پاسداری از اسلام در برابر دشمنان بود.

حجت الاسلام والمسلمین؛ رضا نوری، با اشاره به اینکه یکی از اهداف صدام سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، گفت: این هدف باعث شد مستکبران جهان نیز با صدام همراه شوند و همچنین هیچ یک از مجامع بین المللی اقدام موثری جهت ایجاد صلح و جلوگیری از تجاوز عراق به خاک ایران انجام ندادند.

وی افزود: باید بدانیم در جنگ، ایران مقابل چه کسانی ایستاده بود؛ عده‌ای خیال می‌کنند که مقابله ما صرفاً با عراق بود در حالی که کل دنیا به مقابله ایران آمده بودند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: و این جنگ دنیا با ایران اسلامی هنوز ادامه دارد و دشمن با ایجاد چالشهای مختلف در حوزه های روانی، اجتماعی و اقتصادی به ویژه تهاجم فرهنگی، ترویج فرقه های ضد اسلام و توحید مثل شیطان پرستی سعی در نابودی اسلام دارد.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: برای ایستادگی و پیروزی در مقابل کشورهای بیگانه و مستکبر لازم است که همگان به ویژه جوان ها هوشیار و بیدار باشند و در راه پیشرفت همه جانبه کشور بکوشند.


از مجموع 1 رأی