سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، صبح امروز در نشست با کاردانان و کارشناسان منطقه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان، بر اهمیت اجرای برنامه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، دکتر نعمتی با اشاره به بحران جمعیت در کشور گفت: با توجه به اینکه امروز مهمترین اولویت حوزه بهداشت، حمایت از خانواده و جمعیت است، تلاش برای ترویج فرزندآوری و افزایش رشد جمعیت وظیفه همگانی است و اجرای قوانین این برنامه از جمله اطلاع رسانی، آموزش، فرهنگ سازی، مراقبت مادران باردار، برگزاری کلاسهای آمادگی برای زایمان و ... بایستی با جدیت در کلیه واحدها اجرا و پیگیری شود.

سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، ضمن تقدیر از زحمات همکاران، بر اهمیت رعایت ساعت کاری و ثبت ورود و خروج، تکریم ارباب رجوع، رعایت نظافت مراکز و سرویس های بهداشتی، ارائه بهینه و کارآمد خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، ارتقاء شاخصها، ثبت و مستندسازی اقدامات و خدمات، ارسال کامل و دقیق آمار و گزارش عملکرد مراکز به ستاد مرکز بهداشت تاکید کرد.

دکتر نعمتی از همکاران خواست که درخواستهای مربوط به تجهیزات، داروها و ... را به موقع ارسال و پیگیری کنند و خاطرنشان کرد: جهت رسیدگی هرچه سریعتر و بهبود کیفیت خدمات، درخواست ها، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره ایتا مستقیم سرپرست مرکز بهداشت ارسال و در سامانه Task ثبت کنید.

وی افزود: سامانه TASK در واقع جهت مديريت وظايف طراحی شده که هدف اصلی آن الكترونيكي نمودن ارتباطات درون بخشي بوده و در راستای پيشبرد اهداف "مركز بهداشت پیشرو" است.