مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی، در نشست با سرپرست، مسئولین، کارشناسان ستادی و مراقبین سلامت شهرستان بجنورد، تاکید کرد: بهترین و صحیح ترین مسیر ارائه پیشنهاد و انتقاد مردم برای پیشرفت و اصلاح جامعه، حضور در پای صندوقهای رای و انتخاب نماینده اصلح است.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، روح الله حسین پور؛ با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان در سالهای اخیر، به عنوان نمونه ای از ابعاد ترقی و اعتلای کشور، خاطرنشان کرد: دشمن همواره می کوشد که با بزرگنمایی معضلات و کوچک شمردن موفقیت های دولت و ملت، سیاه نمایی کرده و تخم کینه و نا امیدی را در دل مردم بارور کند.


وی از همکاران خواست که با حضور پرشور در دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، بار دیگر قدرت خود را به رخ دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم کشیده و با اطلاع رسانی موثر دستاوردهای سازمان خود به مردم، روشنی بخش و امیدآفرین باشند.


بر اساس این گزارش؛ سرپرست مرکز بهداشت بجنورد در این نشست ضمن ابراز خرسندی از پوشش ۹۵/۴ درصدی پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا در شهرستان، از فداکاری و زحمات شبانه روزی کارشناسان، مراقبین سلامت، پزشکان، بهورزان و کلیه دست اندرکاران اجرای این پویش تقدیر کرد.
دکتر نعمتی یادآور شد: بی شک همکاران ولایت مدار ما همچون دوره های گذشته، شرکت پرشوری در انتخابات پیش رو داشته و ۱۲۰ نفر به عنوان بازرس، در پای صندوق های رای شهرستان بجنورد، حضور داوطلبانه خواهند داشت.

 

 


از مجموع 2 رأی