به گزارش روابط عمومی، مسئول گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت بجنورد، از معدوم سازی ۷۴۰ کیلوگرم موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد که توسط بازرسان از یک فروشگاه جمع آوری شده بود، خبر داد.

تمیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستورقضایی، روز گذشته اجناس توقیف شده، توسط نیروهای شهرداری، با نظارت کارشناس بهداشتی به محل دفن زباله ها در خارج از شهر منتقل و معدوم شد.

 وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت مردم نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی ادامه دارد و در صورت مشاهده مورد غیر اصولی با متخلفان برخورد می گردد.

مسئول واحد سلامت و محیط کار مرکز بهداشت به تشدید بازرسی ها در ایام ماه مبارک رمضان اشاره نموده و گفت: بازدیدهای نظارتی و انجام نمونه برداریهای لازم از مواد خوراکی توسط کارشناسان بهداشتی و همچنین در قالب گشت های مشترک با سایر ادارات و سازمانهای ذیربط، از قنادی ها، حلیم پزی ها و سایر مراکزی که به نحوی با موادغذایی در ارتباط هستند، بصورت ویژه در این ایام انجام می شود.

تمیزی در پایان از مردم نیز خواست که در خریدهای روزانه خود به تاریخ‌های تولید، انقضا و نیز کیفیت محصولات و وضعیت مرکز عرضه‌کننده کالا، توجه کافی داشته باشند.

 


از مجموع 4 رأی