معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مراسم تجلیل از خیرین حوزه سلامت شهرستان بجنورد گفت: از جمله مهمترین اولویتهای دانشگاه ایجاد و تکمیل زیرساختها و تامین امکانات مناسب در راستای ارائه خدمات سلامت به مردم در دورترین و محرومترین نقاط استان است.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، دکتر براتی زاده در این مراسم که امروز در مرکز بهداشت بجنورد برگزار شد، با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی استان خاطر نشان کرد: مشارکت خیرین در حوزه سلامت، ظرفیتی بسیار عالی و فرصتی مغتنم جهت احداث و تجهیز مجموعه های بهداشتی و درمانی در نقاط محروم استان بوده و منجر به ارتقاء شاخصهای سلامت در این مناطق خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از خیرین فعال در حوزه سلامت، از ایشان خواست تا نقاط کمتر برخوردار استان را در راستای مشارکت در ایجاد زیر ساختهای سلامت، در اولویت قرار داده و منابع موجود را در برقراری عدالت اجتماعی و دسترسی تمام مردم به خدمات بهداشتی و درمانی حتی در دورافتاده ترین روستاها هدایت کنند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور معاون توسعه، جمعی از مسئولین دانشگاه و رئیس مجمع خیرین استان برگزار شد، از خیرین سلامت و فعالان در این عرصه تجلیل گردید و چالشهای این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.