برگزاری مراسم عقد در مرکز بهداشت بجنورد

195 ١٢:٢ ب.ظ

به مناسبت هفته ملی ازدواج، مراسم عقد یک زوج جوان باهدف ترویج ازدواج آسان در مرکز بهداشت بجنورد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد با اعلام این خبر، گفت: رهبر معظم انقلاب در منویات و رهنمودهای چند سال اخیر بارها بر امر جوانی جمعیت و تقویت بنیان خانواده به آحاد جامعه و مسئولین توصیه‌های فراوان کرده‌اند، لذا برای جلوگیری از بحران پیری کشور باید اقدامات شایسته و بایسته‌ای انجام داد تا کشور در آینده دچار بحران پیری نشود.

وی ضمن تبریک سالروز ازدواج مبارک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ملی ازدواج افزود: یکی از مهمترین این اقدامات فرهنگ سازی و ترویج ازدواج سالم، ساده و به دور از تجملات است، تا در نتیجه آن فرزندان و آینده سازان ما در محیطی آرام، در بستر خانواده هایی سالم متولد شده و به رشد و تعالی برسند.

دکتر بازخانه ای براهمیت ازدواج آگاهانه و برپایه شناخت طرفین تاکید کرده و گفت: گرفتن مشاوره روانشناسی و خانواده از افراد ذیصلاح، پیش از ازدواج از جمله مواردی است که در انتخاب صحیح همسر و پیشگیری از برخی مشکلات بین زوجین، بسیار راه گشا خواهد بود.

این مقام مسئول، ضمن تقدیر از گروه سلامت خانواده، جمعیت و جوانان مرکز بهداشت بجنورد، خاطرنشان کرد: انجام آزمایشات پیش از ازدواج، آموزش و مشاوره در خصوص مسائل روانشناسی، حقوق قانونی زوجین، سلامت باروری و ... ، در قالب کلاسهای گروهی بصورت فعال و با حضور بهترین اساتید در سالن مجهز مرکز بهداشت، همه روزه برگزار می شود.


از مجموع 3 رأی