به مناسبت هفته ملی ازدواج "جشن وصال" با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، دانشگاه دولتی بجنورد و اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی برای زوج‌های دانشجوی دانشگاه‌های مرکز استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، در ادامه برنامه های سفر مشاور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت به خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین بصیری امروز در این مراسم حضور یافت.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج جوانان گفت: اسلام تنها دینی است که برای همه مراحل زندگی از قبل از ازدواج تا فرزندپروری و تربیت فرزند برنامه دارد.

وی افزود: این احادیث و دستورالعمل‌ها که چهارده قرن پیش مطرح شده و با بسیاری از اصول روانشناسی در عصر حاضر مطابقت دارد، گنجینه ای بزرگ برای ما در هر زمینه ای محسوب می شود و بهره گرفتن از آن برکت و رحمت را در زندگی جوانان به ارمغان خواهد آورد.

حجت الاسلام بصیری با بیان اینکه وظایفی که اسلام برای مرد و زن قرار داده، برای آرامش و ارتباط مطلوب در زندگی پیش‌بینی شده است، گفت: خوب حرف زدن، خوب نگاه کردن و خوب دیدن، استحکام زندگی را برای زوجین تضمین می کند.

برپایه این گزارش، در این مراسم ۱۷ زوج از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ۳۰ زوج از دانشگاه پیام نور و ۲۴ زوج از دانشگاه دولتی شرکت داشتند و ۲۳۰ میهمان افتخاری از مردم و مسئولین این زوج ها را همراهی کردند.


از مجموع 1 رأی