به گزارش روابط عمومی، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد طی پیامی روز بهورز را تبریک و تهنیت گفته و از زحمات بهورزان قدردانی کرد.

متن پیام:

بهورزان به عنوان پيام‌آوران سلامت، عدالت و توسعه پايدار، در حقیقت یکی از ارکان اصلی شبکه بهداشتی کشور و از موثرترین نیروها در ارتقای سلامت هستند که فعالیتهای آنها در تامین، حفظ و ارتقای سلامت نقشی حیاتی دارد و با کمترین هزینه و امکانات، با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود، نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماریها و صیانت از سلامت مردم دارند.
دوازدهم شهریورماه "روز بهورز" یاد آور خاطرات به یادماندنی است و در دل خود حدیث ایثار و از خود گذشتگی را جای داده، از حوادثی تلخ و شیرین حکایت می کند و پایان خوش آن، اجر تلاش و بردباری ها در مقابل سختی و دشواری هاست.
بدینوسیله این روز خجسته و فرخنده را به پاس تکریم و تجلیل از زحمات شما بهورز محترم ، تبریک و تهنیت عرض نموده و تلاش خستگی ناپذیر شما را ارج می نهیم.
امید است در سایه حضرت حق، همواره سربلند و پایدار باشید و با ارائه خدمات شایسته، سلامت و سعادت را به مردم عزیز ایران هدیه نمائید و در وظایف خطیر و گسترده، بیش از پیش کوشا باشید.


از مجموع 1 رأی