سرپرست مرکز بهداشت بجنورد در اولین جلسه ستاد گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: تبیین اهداف مقدس و مبانی انقلاب ما که خودسازی و معنویات از عمده ترین اصول آن است، مهمترین رویکرد و محور برنامه های دهه فجر است.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد، دکتر بازخانه ای با اشاره به تفسیر سوره های تکاثر و کوثر، خاطرنشان کرد: دنیاپرستی و بناکردن زندگی براساس مادیات هر بشر را غرق در غفلت از اصل انسانیت و مقام والای انسان بودن می کند و بدیهی است که ادامه این روند به دور شدن از ذات پاک و فطرت الهی منجر خواهد شد.
وی افزود: آنچه که روشنگر راه انسانهاست رشد در معنویات و صیقل دادن درون با توجه بیشتر به بعد روحانی، خودشناسی و در نهایت خودسازی است که بی شک سعادت و آرامش در دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
دکتر بازخانه ای جهاد تبیین را امری جدی و ضروری دانسته و از اعضای ستاد خواست که برنامه های دهه فجر را در راستای آگاه سازی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی، به دور از هرگونه تحریف، افراط و تندروی، در فضایی آرام و مثبت برنامه ریزی و اجرا کنند.
برپایه این گزارش، در این جلسه که با حضور مسئولین کلیه واحدهای ستادی به عنوان اعضای ستاد برگزاری دهه فجر، در مرکز بهداشت بجنورد برگزار شد، اجرای برنامه هایی از جمله افتتاح دو پروژه عمرانی، اطلاع رسانی گسترده در خصوص سیاستهای جوانی جمعیت، معرفی پروژه های عمرانی مرکز بهداشت، اطلاع رسانی درباره دستاوردها و شاخصهای عمده مجموعه بهداشتی شهرستان و خدمات ارائه شده به مردم در این حوزه، اردوهای جهادی به مناطق محروم، مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی، تقدیر از جهادگران عرصه سلامت، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران و ... در دستور کار این ستاد قرار گرفت.