به گزارش روابط عمومی، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، در آستانه فرارسیدن چهلمین و چهارمین فجر فرخنده انقلاب اسلامی ایران، پیام تبریکی بدین شرح منتشر نمود:

 

"دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

این ایام خجسته و غرور آفرین، یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

و دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود آن رهبر آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

و امروز که شاهد چهارمین نسل از انقلاب هستیم، بسی مسروریم که در سایه استقلال و آزادی، جایگاه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه‌روز فراتر می‌رود تا جایی‌که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم نیز به آن معترفند.

اینجانب در این چهلمین و چهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه و تمامی شهیدان به‌حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشته و این ایام فرخنده را به حضور مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران و همکاران سخت کوش و ولایت مدارم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از کلیه همکاران عزیز خواستارم، که همچون همیشه با حضور فعال در برنامه ها، به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با زیبایی و شکوهی بیش از هر سال، سالگردی دیگر از انقلاب عزیزمان را برپا دارند و در دفتر خاطرات زرین انقلاب ثبت نمایند."