سیزدهمین بسیج ملی تغذیه با شعار «حال خوب با وزن مناسب» با اجرای برنامه های متنوع و گسترده در سطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مسئول بهبود تغذیه مرکز بهداشت بجنورد با اعلام این خبر از کارشناسان تغذیه، کلیه همکاران مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت تقدیر و تشکر کرد. 
شهسواری با اشاره به اهم برنامه های برگزار شده، خاطرنشان کرد: اجرای بسیج ملی از ۲۴ دی ماه بصورت گسترده در شهرستان آغاز شد و فعالیتهای مرتبط با این کمپین در فضایی شاد و پرانرژی حتی تا پس از ۷ بهمن و پس از بازگشایی مدارس ادامه یافت.
وی سنجش سلامت پرسنل را از جمله مهمترین و جالب ترین برنامه های مراکز دانسته و گفت: همکاران و کارشناسان تغذیه با شعار «سلامتی را از خودمان آغاز کنیم» به غربالگری پرسنل و آموزش اصول تغذیه سالم در محل کار خود پرداختند.
شهسواری افزود: سیزدهمین بسیج ملی تغذیه سالم امسال در شهرستان بجنورد با آموزش تغذیه و سبک زندگی سالم به گروههای مختلف مردم، سفیران و رابطین سلامت، دانش آموزان و زوجین در آستانه ازدواج، تقدیر از همکارانی که موفق به کاهش وزن شده اند، پیاده روی دسته جمعی، مسابقه، اجرای برنامه رادیویی، بازدید از بوفه های مدارس، موسیقی، نمایش و ... در ستاد مرکز بهداشت، مراکز، پایگاهها و خانه های بهداشت به همت همکاران عزیز و پرتلاش برگزار شد.