به گزارش روابط عمومی، صبح امروز معاون بهداشتی دانشگاه با حضور در جلسه توجیهی همکاران جدیدالاستخدام و تبدیل وضعیت شده مرکز بهداشت بجنورد، روز جهانی بهداشت را تبریک گفت.

دکتر اکبری ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، به پرسنل تازه استخدام و نیروهای تبدیل وضعیت شده با امتیاز ایثارگری تبریک گفته و خاطرنشان کرد: درطول دوران سخت مبارزه با کرونا همکاران بهداشتی و درمانی دانشگاه همچون ایثارگران دوره دفاع مقدس با خدای خود معامله کردند و قطعا تلاش‌های شبانه روزی ایشان نزد پروردگارمحفوظ خواهد بود.

وی افزود: در آغاز سال و قرن جدید، آنچه از همکاران انتظار داریم تلاش شبانه روزی، همدلی، هم افزایی و ایثارگری در طول زمان خدمت است و این نکته را مد نظر داشته باشند که خداوند موهبتی بزرگ را به نیروهای خدوم بهداشت و درمان ارزانی داشته است تا بتوانند به همنوعان خود خدمت کنند.

در ادامه این نشست، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد به ارائه نکات مهمی در خصوص رفتار سازمانی، اهمیت رعایت سلسله مراتب اداری، وجدان کاری و ... پرداخت.

دکتر بازخانه ای ضمن تبریک روز جهانی بهداشت و تقدیر از زحمات همکاران در دوران کرونا، از ایشان خواست که همچون گذشته در راستای ارتقاء سطح بهداشت و تامین سلامت مردم جامعه کوشا باشند.