سرپرست مرکز بهداشت بجنورد، با اعلام این خبر گفت: طی دو هفته اخیر تعداد ۵۳۰۰ دوز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده، که از این تعداد، ۴۶۰۰ مورد مربوط دز سوم و چهارم بوده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت بجنورد دکتر بازخانه ای اظهار کرد: به دنبال افزایش شیوع کرونا و تغییر رنگ شهرها، مراجعات مردم به مراکز جهت دریافت دوز یادآور واکسن کرونا نیز افزایش چشمگیری داشته است.

وی ضمن اشاره به تاثیر اثبات شده واکسن در کاهش شدت بیماری و مرگ و میر مبتلایان به کووید19، از مردم خواست جهت تکمیل واکسیناسیون خود در اسرع وقت اقدام و همچنین پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله گذاری فیزیکی، پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک در فضاهای شلوغ و بسته را رعایت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر همکاران ما در مرکز تجمیعی شهید یحیوی بجنورد همه روزه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۹:۳۰ و همچنین در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه های سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی در ساعت اداری آماده انجام واکسیناسیون کرونا هستند. 

وی افزود: مرکز نمونه گیری امام علی (ع) نیز با توجه به افزایش تعداد مراجعات، برای نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا و بیماران سرپایی هفته گذشته مجددا فعال شده و در دو نوبت صبح و عصر در این مرکز خدمات ارایه می شود.